Hallo, hoe kunnen we je helpen?

Bij veel van onze parken kun je gewone fietsen en kinderfietsen huren. Of er een fietsverhuur op aanwezig is, kun je vinden op de pagina van het park waar je wilt verblijven. Op veel van onze parken kun je ook een e-chopper huren. Hiervoor moet je wel in het bezit zijn van een geldig rijbewijs of bromfiets certificaat.

We hebben een aantal vakantieparken met laadpalen voor elektrische auto's. Je vindt ze hieronder.

Op de dag van aankomst en van vertrek mag je bij EuroParcs gewoon gebruikmaken van de faciliteiten. Ook voordat je ingecheckt bent en nadat je uitgecheckt bent.

De faciliteiten van onze vakantieparken verschillen per park. Alle faciliteiten staan per vakantiepark overzichtelijk op de website. Vanuit de homepagina kun je gemakkelijk het park aanklikken waar je meer over wilt weten. Heb je nog een vraag over de faciliteiten van één van de vakantieparken, bel dan naar de receptie van het desbetreffende park. We helpen je graag!

Ieder vakantiepark van EuroParcs en nagenoeg alle vakantiewoningen beschikken over een Wi-Fi verbinding en is gratis te gebruiken. Onze parken liggen wel midden in de natuur, dus houd er rekening mee dat de snelheid en het bereik minder goed kan zijn dan je thuis gewend bent. Heb je problemen met inloggen of vragen over de Wi-Fi verbinding dan kun je altijd contact opnemen met de receptie.

Om je een zo veilig mogelijk gevoel te geven tijdens je verblijf, wordt er op het park toezicht gehouden door het parkbeheer. In het geval van een (nood)situatie kun je naar het noodnummer van het park bellen. Deze ontvang je van de receptie bij het inchecken.

Elektrisch barbecueën en barbecueën op gas is toegestaan op onze vakantieparken. Veel van onze vakantieparken bevinden zich in de natuur of vlakbij natuurgebieden, barbecueën op kolen is dan ook niet toegestaan. Bij de accommodatie is niet standaard een barbecue aanwezig, maar je mag deze zelf meenemen of je kunt een barbecue pakket (inclusief bbq) bestellen via de EuroParcs app.

Dit verschilt per vakantiepark. Je kunt dit terugvinden bij de faciliteiten op de webpagina en op de plattegrond van het park waar je verblijft.

Je kunt contact opnemen met ons Klant Contact Centrum op telefoonnummer +31 (0) 88 070 8090 of door het contactformulier in te vullen. De openingstijden van ons Klant Contact Centrum vindt je op de contact en vragen pagina.

Bij EuroParcs bieden we je de optie om tijdens je boeking voor een eenmalig extra bedrag aan voorkeurskosten om een specifieke vakantiewoning of kampeerplek aan te geven. Zo verblijf je gegarandeerd op de plek van je voorkeur.

  • Voor vakantiewoningen bedragen de voorkeurskosten voor een woningnummer €39.

  • Voor camper- of kampeerplaatsen bedragen de voorkeurskosten €25

  • De voorkeurskosten voor specifieke kenmerken of faciliteiten in een woning of op een kampeerplaats bedragen €33,-.

Mochten we om wat voor reden dan ook niet in staat zijn om jou deze specifieke vakantiewoning of kampeerplaats te garanderen, dan nemen we contact met je op. We zoeken naar een passend alternatief of je ontvangt je betaalde voorkeurskosten retour.

Omboeken kan zonder wijzigingskosten tot uiterlijk 28 dagen voor aankomst. De gewijzigde boeking moet in het zelfde jaar plaats vinden. Een boeking wijzigen kan door contact op te nemen via het contactformulier.

Binnen 28 dagen voor aankomst is wijzigen niet mogelijk.

Wanneer je de datum van je boeking wijzigt, betaal je altijd minimaal het bedrag van je oorspronkelijke boeking. Als de prijs hoger uitvalt dan de oorspronkelijke datum, dan betaal je het verschil in prijs bij. Wanneer je nieuwe boeking een lagere prijs heeft, krijg je dit verschil niet terug.

De hoofdboeker dient minimaal 18 jaar oud te zijn en zelf ook op het park verblijven. Het is dus niet toegestaan dat ouders een boeking maken voor kinderen en zelf vervolgens niet op het park verblijven.

Het is bij EuroParcs mogelijk om meerdere huisjes naast elkaar te boeken. Zo kun je met twee gezinnen gezellig naast elkaar verblijven.

Je kunt bij het maken van je boeking het huisnummer van je voorkeur aangeven. Dit kost € 35,- per boeking. Dit doe je dan voor beide reserveringen. Op de plattegrond kun je de huisnummers bekijken.

Extra gasten en huisdieren bijboeken kun je zelf doen via Mijn EuroParcs.

Let op: dit geldt niet wanneer er minder personen en/of huisdieren meekomen. Dit is alleen telefonisch door te geven bij het Klant Contact Centrum via het contactformulier of via het telefoonnummer 088 070 8090.

Als je na 72 uur nog geen betalingsbevestiging van ons hebt ontvangen, dan kun je contact opnemen met ons Klant Contact Centrum.

Ja, dat kan! Houd er wel rekening mee dat het transactiebedrag op het moment van de transactie direct bij je creditcard in rekening wordt gebracht. 

Nee. Handdoeken zijn niet inbegrepen in het bedlinnenpakket. Voor handdoeken kun je tijdens het boekingsproces een extra handdoekenpakket bestellen. Meer informatie over de inventaris van je vakantiehuis vind je op de pagina van de betreffende accommodatie.

EuroParcs kan vooraf een borg vragen aan alle gasten die een vakantiewoning huren. De borg bedraagt maximaal €100,- per persoon.

Als alles in de woning in orde blijkt na controle, wordt het (resterende) bedrag binnen 3 weken teruggestort op je rekening. Bij schade of bij het ontbreken van spullen ontvang je een factuur. Deze kun je gebruiken bij de afhandeling met je verzekering.

Ook het veroorzaken van overlast kan een reden zijn om de borg in te houden.

Ja, je huisdier is (aangelijnd) van harte welkom op alle vakantieparken!

Als de woning geschikt is voor huisdieren, zijn er maximaal 2 huisdieren per vakantiewoning toegestaan. Ook zijn er huisdiervrije woningen beschikbaar. Je kunt je voorkeur aangeven bij het maken van je reservering.

Er geldt een toeslag per huisdier per nacht. Je voegt het huisdier toe aan het reisgezelschap en de toeslag wordt weergegeven tijdens je boeking. Je huisdier kan alleen mee als hij toegevoegd is aan het reisgezelschap.

Bij EuroParcs Gulperberg zijn huisdieren niet toegestaan in de woningen.

Als je op zoek bent naar een of meerdere woningen voor een grote groep, dan biedt EuroParcs diverse mogelijkheden! Zo hebben we verschillende groepsaccommodaties die geschikt zijn voor groepen tot wel 31 personen.

Ook biedt EuroParcs mogelijkheden voor bijvoorbeeld een bedrijfsuitje, personeelsfeest, familieweekend, festivalbezoek, studieweekend of zeilkamp. Voor meer informatie kun je kijken op EuroParcs Business.

Je kunt je boeking gemakkelijk zelf online annuleren op Mijn EuroParcs.

Afhankelijk van de periode vóór je incheckdatum, zijn hier de volgende kosten aan verbonden. Mocht je annuleren binnen 24 uur na het maken van je boeking, dan is dit kosteloos.

  • Meer dan 3 maanden voor incheck: 15% van het totaalbedrag

  • Binnen 3 tot 2 maanden voor incheck: 50% van het totaalbedrag

  • Binnen 2 maanden tot 1 maand voor incheck: 75% van het totaalbedrag

  • Binnen 1 maand voor incheck: 90% van het totaalbedrag

  • Annulering op de dag van aankomst: 100% van het totaalbedrag

Raadpleeg voor de volledige toelichting artikel 6 van de RECRON-voorwaarden.

Helaas kunnen wij je hier niet bij helpen, omdat de reisaanbieder waar je je verblijf hebt geboekt jouw boeking beheert. Wij kunnen hier geen wijzigingen in aanbrengen. Neem contact op met de betreffende reisaanbieder om wijzigingen door te geven in je boeking.

Om je in de toekomst beter te kunnen helpen, raden we je aan om de volgende keer direct bij EuroParcs te boeken.

Nee, er is geen hondenbench in de vakantiewoning. Mocht je deze nodig hebben tijdens je verblijf dan dien je deze zelf mee te nemen.

Je hond is van harte welkom op de vakantieparken en campings van EuroParcs! Als je je hond toevoegt aan je reisgezelschap, krijg je automatisch enkel de verblijven te zien waarin je hond welkom is.

Op EuroParcs Gulperberg is je hond niet welkom in de vakantiewoning, maar wel op het vakantiepark en de camping.

Op de meeste vakantieparken is je hond welkom in het restaurant en/of het terras. Op slechts een aantal parken is je hond niet welkom binnen in de horeca:

  • EuroParcs Aan de Maas

  • EuroParcs Poort van Maastricht (wel op het terras)

  • EuroParcs Gulperberg (wel op het terras)

  • EuroParcs De Achterhoek (wel op het terras)

  • EuroParcs Limburg (wel op het terras)

  • EuroParcs Bad Hulckesteijn (wel op het terras)

  • EuroParcs De Kraaijenbergse Plassen (wel op het terras)

  • EuroParcs De Rijp (wel op het terras)

  • EuroParcs De Wije Werelt (wel op het terras)

  • EuroParcs De Woudhoeve (wel op het terras)

  • EuroParcs Zuiderzee (wel op het terras)

  • EuroParcs Parc du Soleil (wel op het terras)

  • EuroParcs Het Amsterdamse Bos

  • EuroParcs Poort van Amsterdam (wel op het terras)

  • EuroParcs Kaatsheuvel (wel op het terras)

Wil je meer weten over je vakantie met de hond op je favoriete vakantiepark? Klik dan op 'Hond mee op vakantie?' onder de faciliteiten van de parkpagina.

Er zijn accommodatie types met een tuinomheining waar je hond welkom is.

Het kan ook zijn dat er per type een aantal vakantiehuizen géén tuinomheining hebben en een aantal wel. Wil je graag een vakantiehuis met tuinomheining, dan kun je het beste even contact opnemen met het Klant Contact Centrum door het contactformulier in te vullen of te bellen naar +31 (0)88 070 8090. Je kunt namelijk tijdens het boeken zelf - indien beschikbaar - het huisnummer kiezen (tegen meerprijs).

Ja, op alle vakantieparken van EuroParcs moet je hond aan de lijn.

Op een aantal vakantieparken zijn er speciale afvalbakken te vinden waar je de ontlasting van je hond in kan deponeren. Op de meeste parken kan het in de algemene afvalbakken.

Wil je meer weten over je vakantie met de hond op je favoriete vakantiepark? Klik dan op 'Hond mee op vakantie?' onder de faciliteiten van de parkpagina.

De meeste wegen zijn van asfalt, maar het wisselt per park of er meer asfalt of gras is te vinden. Op een aantal parken is er zowel gras als asfalt.

Wil je meer weten over je vakantie met de hond op je favoriete vakantiepark? Klik dan op 'Hond mee op vakantie?' onder de faciliteiten van de parkpagina.

De adresgegevens en het telefoonnummer van de dichtstbijzijnde dierenarts kun je vinden in de EuroParcs app of in je welkomstboekje, die je bij aankomst hebt gekregen.

Nee, er is geen hondencamera of iets als een babyfoon aanwezig. Mocht je deze nodig hebben tijdens je verblijf dan dien je deze zelf mee te nemen.

Nee, er is geen hondendouche bij het vakantiehuis.

Op EuroParcs Brunssummerheide en EuroParcs Zilverstrand is er wel een hondendouche voor algemeen gebruik aanwezig op het vakantiepark.

Het is handig om van tevoren te weten of er een dweil in de woning aanwezig is in geval van ongelukjes. Je kunt dit terugvinden onder het kopje 'hond mee op vakantie' op de webpagina van je vakantiepark.

Wanneer je een huisdier toevoegt aan je reisgezelschap tijdens het maken van je boeking, krijg je automatisch alleen de vakantiehuizen te zien waarin huisdieren zijn toegestaan. Daardoor ben je er zeker van dat je je huisdier(en) gewoon mee kunt nemen naar het vakantiepark. Er geldt een toeslag per huisdier per nacht. Je voegt het huisdier toe aan het reisgezelschap en de toeslag wordt weergegeven tijdens je boeking. Let op, je huisdier kan alleen mee als hij onderdeel is van het reisgezelschap.

Ja, je huisdier is (aangelijnd) van harte welkom op alle vakantieparken!

Als de woning geschikt is voor huisdieren, zijn er maximaal 2 huisdieren per vakantiewoning toegestaan. Ook zijn er huisdiervrije woningen beschikbaar. Je kunt je voorkeur aangeven bij het maken van je reservering.

Er geldt een toeslag per huisdier per nacht. Je voegt het huisdier toe aan het reisgezelschap en de toeslag wordt weergegeven tijdens je boeking. Je huisdier kan alleen mee als hij toegevoegd is aan het reisgezelschap.

Bij EuroParcs Gulperberg zijn huisdieren niet toegestaan in de woningen.

Wanneer een arrangement of bijgeboekt artikel niet (meer) beschikbaar is, krijg je het teveel betaalde bedrag retour.

Je behoudt de Black Friday korting wanneer de wijziging binnen de actievoorwaarden blijft. Lees deze daarom goed door voordat je een wijziging maakt. Mochten de wijzigingen niet binnen de actievoorwaarden vallen, zal de korting te komen vervallen.

Je kunt contact opnemen met ons Klant Contact Centrum op telefoonnummer +31 (0) 88 070 8090 of door het contactformulier in te vullen. De openingstijden van ons Klant Contact Centrum vindt je op de contact en vragen pagina.

Je verblijf zelf betaal je van tevoren met o.a. iDeal, mastercard en VISA en kun je niet ter plaatse (contant) betalen.

Extra's voor tijdens je verblijf zoals fietsen, extra linnenpakketten of boodschappen kun je wel ter plaatse betalen. Deze kun je wel contant betalen, echter biljetten van € 200,- en € 500,- worden niet geaccepteerd. Transacties van € 250,- of hoger kunnen niet contant worden voldaan. 

Als je een borg hebt betaald, ontvang je de borg binnen 3 weken retour op het bij ons bekende IBAN-nummer. Hiervoor hoef je zelf niets te doen.

Wanneer we geen betaling ontvangen binnen 2 weken na de schriftelijke aanmaning, wordt de boeking geannuleerd. Eventueel gemaakte kosten voor de boeking worden dan in rekening gebracht.

Bekijk artikel 5 en 6 van de RECRON-voorwaarden voor alle voorwaarden omtrent betalingen.

Als je na 72 uur nog geen betalingsbevestiging van ons hebt ontvangen, dan kun je contact opnemen met ons Klant Contact Centrum.

Ja, dat kan! Houd er wel rekening mee dat het transactiebedrag op het moment van de transactie direct bij je creditcard in rekening wordt gebracht. 

De reserveringskosten zijn bij de huurprijs inbegrepen.

EuroParcs kan vooraf een borg vragen aan alle gasten die een vakantiewoning huren. De borg bedraagt maximaal €100,- per persoon.

Als alles in de woning in orde blijkt na controle, wordt het (resterende) bedrag binnen 3 weken teruggestort op je rekening. Bij schade of bij het ontbreken van spullen ontvang je een factuur. Deze kun je gebruiken bij de afhandeling met je verzekering.

Ook het veroorzaken van overlast kan een reden zijn om de borg in te houden.

Tijdens het online boeken, dien je online te betalen met o.a. iDeal, mastercard en VISA. Voor de betaling gelden de volgende voorwaarden:

  • Bij een boeking meer dan 6 weken voor aankomst betaal je direct 30% van het factuurbedrag en 6 weken voor aankomst het resterende bedrag.

  • Indien je binnen 6 weken voor aankomst boekt, dien je het volledige bedrag direct online te betalen.

  • Wanneer er geen betaling plaatsvindt, ontvang je van ons een herinnering. Als een (aan)betaling uitblijft, zijn wij genoodzaakt je reservering tegen de daarvoor geldende annuleringsvoorwaarden te annuleren zoals vermeldt in de RECRON. Hier zijn kosten aan verbonden.

Alle betalingsvoorwaarden vind je terug in artikel 5 van de RECRON-voorwaarden.

Als je een cadeaubon van EuroParcs wil inleveren, dien je contact op te nemen met gastenservice@europarcs.nl. Maak een foto van de voor- en achterkant van je cadeaubon en voeg deze toe aan de bijlage van je e-mail. We helpen je graag verder!

De standaard bedlinnenpakketten en toeristenbelastingen dien je direct al af te rekenen tijdens het maken van je boeking.

Wanneer je extra bedlinnenpakketten of andere extra's wilt boeken tijdens je verblijf kun je dit tijdens de receptie afrekenen.

De standaard incheckperiode is vanaf 16.00 uur. Je vindt de openingstijden van de receptie van het park van jouw voorkeur op onze website.

Heb je een early check-in bijgeboekt? Dan kun je vanaf 13.00 uur al inchecken.

Vanaf 1 januari 2023 gelden flexibele aankomst- en vertrekdagen. Je komt dan aan en vertrekt weer op welke dag je zelf wil (met uitzondering van aankomsten op zondag, nationale feestdagen, festivals en schoolvakanties van je land van bestemming).

Tijdens schoolvakanties van je land van bestemming gelden maandag en vrijdag als aankomst- en vertrekdagen.

Inchecken kan vanaf 16.00 uur en uitchecken tot 10.00 uur.

Als je een kampeerplaats hebt geboekt, kun je de plek op de dag van aankomst vanaf 13.00 uur betrekken en op de dag van vertrek uiterlijk 12.00 uur achterlaten.

Tijdens de feestdagen (Pasen, Hemelvaart, Pinksteren, Kerst en Oud en Nieuw) gelden er andere aankomst- en vertrekdagen.

Op de dag van aankomst en van vertrek mag je bij EuroParcs gewoon gebruikmaken van de faciliteiten. Ook voordat je ingecheckt bent en nadat je uitgecheckt bent.

Bij EuroParcs gelden er (buiten feestdagen) geen specifieke aankomst- en vertrekdagen voor kampeerplaatsen.

Wanneer je gaat kamperen bij EuroParcs kun je op de dag van aankomst vanaf 13.00 uur je kampeerplaats betrekken. Op de dag van vertrek dien je de plaats voor 12.00 uur opgeruimd achter te laten.

Bij vertrek vragen we je vriendelijk om aan de volgende zaken te denken:

  • Laat de woning bezemschoon achter

  • Deponeer je huisvuil op het milieupark

  • Leeg de koelkast en vaatwasser

  • Verzamel het linnengoed in een kussensloop

  • Lever je sleutel of sleutelpasje in bij de receptie of laat hem achter in de daarvoor bestemde brievenbus.

Bekijk ook onze uitcheckvideo.

Eventuele kosten voor die door het parkbeheer voor bovenstaande werkzaamheden gemaakt worden, worden bij de huurder(s) in rekening gebracht.

Bij EuroParcs is het mogelijk om een early check-in bij te boeken tijdens het maken van je reservering. Voor een tarief van €35 kun je vanaf 13.00 uur inchecken, in plaats van 16.00 uur. Tijdens schoolvakanties en feestdagen is dit niet mogelijk.

Een early check-in is mogelijk op basis van beschikbaarheid. Als dit mogelijk is, zie je de optie bij 'Extra's' tijdens het maken van je reservering. De optie verschijnt dus niet als deze niet beschikbaar is.

Nadat je bent ingecheckt, krijg je een welkomstpakket mee van de receptie. Hierin zitten de volgende handige spullen:

  • Kleine afwasborstel

  • Vaatdoek

  • Vuilniszak

  • Toiletrol

  • Miniflacon afwasmiddel

  • Vaatwastabletten

Je kunt een late check-out bijboeken tijdens je verblijf bij de receptie. Je kunt geen late check-out van te voren bijboeken, dit vanwege de planning van de schoonmaakpartij per vakantiepark. Mocht je tijdens je verblijf een late check-out wensen, kom dan vooral langs bij de receptie. De receptie bekijkt de beschikbaarheid op dat moment. Een late check-out is niet mogelijk tijdens schoolvakanties en feestdagen in verband met drukte.

Nee. Handdoeken zijn niet inbegrepen in het bedlinnenpakket. Voor handdoeken kun je tijdens het boekingsproces een extra handdoekenpakket bestellen. Meer informatie over de inventaris van je vakantiehuis vind je op de pagina van de betreffende accommodatie.

Vanaf 16:00 uur kun je inchecken bij de receptie. Voor het inchecken hebben we een legitimatiebewijs van de hoofdboeker nodig. Kom je aan na sluitingstijd van de receptie? Laat het ons minimaal een dag voor aankomst weten via Mijn EuroParcs. De receptie neemt op de dag van aankomst (voor het einde van de werkdag, zie openingstijden) contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. Je vindt de openingstijden van de receptie op de betreffende parkpagina van het park. Let op, de reservering dient volledig betaald te zijn, anders is het klaarleggen van de sleutel niet mogelijk.

De receptie legt je vervolgens uit hoe je kunt inchecken, je ontvangt bijvoorbeeld een code van de kluis waar je je sleutel of sleutelpas uit kunt pakken.

Als je een klacht hebt na je verblijf, kun je deze met ons delen door een e-mail te sturen naar feedback@europarcs.nl. We helpen je graag.

Je kunt contact opnemen met ons Klant Contact Centrum op telefoonnummer +31 (0) 88 070 8090 of door het contactformulier in te vullen. De openingstijden van ons Klant Contact Centrum vindt je op de contact en vragen pagina.

Nadat je bent ingecheckt, krijg je een welkomstpakket mee van de receptie. Hierin zitten de volgende handige spullen:

  • Kleine afwasborstel

  • Vaatdoek

  • Vuilniszak

  • Toiletrol

  • Miniflacon afwasmiddel

  • Vaatwastabletten

Nee, een handdoekenpakket zit niet standaard bij je verblijf inbegrepen. Deze kun je bijboeken tijdens het maken van je reservering voor €6,75 per pakket of tijdens je verblijf via Mijn EuroParcs of bij de receptie.

Het handdoekenpakket bestaat uit één grote en één kleine badhanddoek.

Als je een klacht hebt tijdens je verblijf, dan kun je terecht bij de receptie. We helpen graag om je klacht op te lossen en je een zo comfortabel mogelijk verblijf te bieden. Het nummer en de openingstijden van de receptie kun je vinden in de EuroParcs app en in je welkomstinformatieboekje.

Over het algemeen kun je in je vakantiewoning de standaard Nederlandse zenders kijken en een aantal Belgische en Duitse zenders.

Alle belangrijke (nood)nummers kun je vinden in de EuroParcs app en in je welkomstboekje, die je bij het inchecken van de receptie krijgt. Denk hierbij aan nummers van de receptie, de dichtstbijzijnde huisarts, dierenarts en politiebureau.

Je bezoek is van harte welkom in je vakantiehuisje bij EuroParcs. Zij mogen hun auto parkeren op de algemene parkeerplaats vóór de slagbomen. Verder mogen zij ook gebruikmaken van parkfaciliteiten. Niet op elk vakantiepark kun je van alle faciliteiten gebruik maken als (dag)bezoeker. Vraag naar de mogelijkheden bij de receptie.

Elektrisch barbecueën en barbecueën op gas is toegestaan op onze vakantieparken. Veel van onze vakantieparken bevinden zich in de natuur of vlakbij natuurgebieden, barbecueën op kolen is dan ook niet toegestaan. Bij de accommodatie is niet standaard een barbecue aanwezig, maar je mag deze zelf meenemen of je kunt een barbecue pakket (inclusief bbq) bestellen via de EuroParcs app.

De meeste chalets, bungalows en glampingtenten hebben een eigen Wi-Fi-router. De locatie van het wachtwoord vind je in de EuroParcs app onder parkinfo, kies vervolgens 'op het park'. De locatie van het wifi-wachtwoord staat ook in het welkomstinformatieboekje, die je bij aankomst van de receptie krijgt.

Verder is er een openbare wifi verbinding op het vakantiepark aanwezig waar je geen wachtwoord voor nodig hebt.

Nee. Handdoeken zijn niet inbegrepen in het bedlinnenpakket. Voor handdoeken kun je tijdens het boekingsproces een extra handdoekenpakket bestellen. Meer informatie over de inventaris van je vakantiehuis vind je op de pagina van de betreffende accommodatie.

Tiny Offices zijn te gebruiken voor gasten en eigenaren, maar ook als je niet op het park verblijft. Indien je niet op het vakantiepark zelf verblijft, vul dan het contactformulier in, selecteer EuroParcs De Zanding of EuroParcs Spaarnwoude en het onderwerp 'Tiny Office'. De Tiny Offices zijn per dagdeel te reserveren tegen een vergoeding.

Je kunt een Tiny Office reserveren door het contactformulier van het Klant Contact Centrum in te vullen. Kies bij het vakantiepark voor EuroParcs De Zanding of EuroParcs Spaarnwoude en kies vervolgens het onderwerp 'Tiny Office'. De Tiny Offices zijn ook te reserveren via de recepties van EuroParcs De Zanding en EuroParcs Spaarnwoude.

Dit kan verschillende oorzaken hebben. In veel gevallen komt dit voor wanneer er een nieuwe klantenkaart is gemaakt terwijl je al een account bij ons had. Geen probleem! Neem contact met ons op, dan voegen wij je dubbele account samen. We hebben hiervoor wel je reserveringsnummer en e-mailadres nodig.

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Meestal komt dit voor wanneer er een nieuwe klantenkaart is gemaakt terwijl je al een account bij ons had. Geen probleem! Neem contact met ons op, dan voegen wij je dubbele account samen. We hebben hiervoor wel je reserveringsnummer en e-mailadres nodig.

Het is alleen mogelijk om een Mijn EuroParcs account aan te maken op het moment dat je een boeking of reservering hebt gemaakt bij EuroParcs.

Nadat je een boeking hebt gemaakt, ontvang je in je mailbox een boekingsbevestiging. Hierin staat een link naar Mijn EuroParcs waarmee je een wachtwoord kunt aanmaken voor je account.

Als je je wachtwoord bent vergeten, dan kun je via de Mijn EuroParcs pagina een nieuw wachtwoord aanvragen door de klikken op 'wachtwoord vergeten?'. Vul je e-mailadres in en je ontvangt binnen enkele minuten een nieuw wachtwoord.

Als je een account aanmaakt op Mijn EuroParcs, kun je de volgende zaken zelf regelen:

  • Boeking annuleren

  • Extra's bijboeken

  • Extra personen en/of huisdieren bijboeken

  • Betalingen

Verder vind je er alle informatie over je vakantiepark en je accommodatie.

Als je je boeking wilt wijzigen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Let op: je kunt enkel een Mijn EuroParcs account aanmaken als je een boeking hebt gemaakt bij EuroParcs.

Het is mogelijk voor een langere periode in een vakantiewoning van EuroParcs te verblijven. Dit kan bijvoorbeeld wanneer je aan het verhuizen of aan het verbouwen bent, of vanwege andere omstandigheden. Je kunt dit aanvragen bij onze afdeling StayXL door een e-mail te sturen naar info@stayxl.nl of door te bellen naar 088 070 82 20.

Met de EuroParcs app heb je altijd alle informatie bij de hand die je nodig hebt tijdens je verblijf. In de EuroParcs app kun je volgende informatie vinden:

  • Praktische informatie over je vakantiepark

  • Informatie over alle faciliteiten en openingstijden

  • De parkplattegrond

  • Het animatie- en activiteitenprogramma

  • De leukste uitjes in de omgeving (met korting)

Verder kun je met de EuroParcs app:

  • Reserveren van faciliteiten

  • Inschrijven voor activiteiten en de kinderanimatie

De EuroParcs app is voor iedereen te downloaden en te gebruiken, ook als je (nog) geen boeking hebt gemaakt bij EuroParcs. Je hoeft hier ook geen account aan te maken.

Je kunt de EuroParcs app gratis downloaden in de App Store en in Google Play.

Bij EuroParcs gelden er (buiten feestdagen) geen specifieke aankomst- en vertrekdagen voor kampeerplaatsen.

Wanneer je gaat kamperen bij EuroParcs kun je op de dag van aankomst vanaf 13.00 uur je kampeerplaats betrekken. Op de dag van vertrek dien je de plaats voor 12.00 uur opgeruimd achter te laten.

Op de webpagina van je verblijf of in Mijn EuroParcs onder 'mijn boekingen' kun je terugvinden of je accommodatie een apart toilet heeft. Dit staat aangegeven onder 'sanitair'.

Deze vraag kunnen we op de website niet beantwoorden, omdat je woningnummer pas wordt toegewezen bij aankomst. Wanneer je gegarandeerd een bepaald huisnummer wilt vastleggen, kun je een huisnummer met voorkeur boeken (€ 35,-) tijdens het maken van de boeking.

Onze vakantiewoningen hebben vaak een filterkoffiezetapparaat, Nespresso Professional Machine, Senseo of een bonenapparaat. Welk koffiezetapparaat jouw vakantiewoning heeft, kun je vinden bij de keukenfaciliteiten op de webpagina van je vakantiewoning. Als je al geboekt hebt en inlogt bij Mijn EuroParcs kun je het terugvinden onder 'Mijn boekingen'.

Je kunt 1 auto parkeren bij of vlakbij de vakantiewoning. Bij sommige grotere vakantiewoningen is er plaats voor meerdere auto's.

Op de webpagina van je verblijf of in Mijn EuroParcs onder 'mijn boekingen' kun je terugvinden of je accommodatie een oven heeft. Dit staat aangegeven onder de keukenfaciliteiten.

Op de webpagina van je verblijf of in Mijn EuroParcs onder 'mijn boekingen' kun je terugvinden of je accommodatie een vriezer of een koelkast met vriesvak heeft. Dit staat aangegeven onder de keukenfaciliteiten.

De aanwezigheid van een inventarislijst in de vakantiewoning verschilt per park. Wanneer de inventarislijst aanwezig is, kun je die gemakkelijk in de woning vinden. Als je inventaris niet compleet is vlak na aankomst, dien je dit zo snel mogelijk te melden bij de receptie.

De meeste chalets, bungalows en glampingtenten hebben een eigen Wi-Fi-router. De locatie van het wachtwoord vind je in de EuroParcs app onder parkinfo, kies vervolgens 'op het park'. De locatie van het wifi-wachtwoord staat ook in het welkomstinformatieboekje, die je bij aankomst van de receptie krijgt.

Verder is er een openbare wifi verbinding op het vakantiepark aanwezig waar je geen wachtwoord voor nodig hebt.

Ja, we hebben een aantal mindervalidewoningen op onze vakantieparken. Deze zijn (deels) aangepast en rolstoeltoegankelijk gemaakt met bijvoorbeeld brede deuren en steunbeugels bij het sanitair.

Je kunt onze mindervalidewoningen gemakkelijk vinden door in de 'zoek & boek' het zoekfilter 'geschikt voor mindervaliden' te kiezen. Deze is te vinden onder 'over je verblijf', vervolgens onder 'persoonlijke voorkeuren'.

In alle accommodaties is het niet toegestaan om te roken. Roken is enkel toegestaan buiten de accommodatie, bijvoorbeeld op het terras of in de tuin van de vakantiewoning. Indien er geen asbak in de accommodatie aanwezig is, kun je deze bij de receptie krijgen.

Nee. Handdoeken zijn niet inbegrepen in het bedlinnenpakket. Voor handdoeken kun je tijdens het boekingsproces een extra handdoekenpakket bestellen. Meer informatie over de inventaris van je vakantiehuis vind je op de pagina van de betreffende accommodatie.

In de EuroParcs app vind je diverse handleidingen voor de apparatuur in je vakantiewoning.

Kindermeubilair is niet standaard aanwezig in de vakantiewoningen. Dit dien je bij te boeken bij 'extra's' tijdens je boekingsproces. Je kunt het volgende kindermeubilair bijboeken:

  • Campingbed

  • Kinderbox

  • Kinderstoel

  • Babybad

Alle bungalows, chalets en glampingtenten zijn voorzien van tuinmeubilair. Bij sommige bijzondere accommodaties, zoals trekkershutten of kampeerplaatsen, is dit niet het geval.

Je kunt op de webpagina van je gekozen verblijf vinden wat voor tuinmeubilair er aanwezig is bij je vakantiewoning onder 'faciliteiten'.

Deze vraag kunnen we op de website niet beantwoorden, omdat je woningnummer pas bekend wordt bij aankomst. Wanneer je gegarandeerd een bepaald huisnummer wilt vastleggen, kun je een huisnummer met voorkeur boeken (€ 35,-)  tijdens het maken van de boeking.

Over het algemeen zijn de bedden in onze vakantiewoningen 2m lang. Dit is de standaard. Wanneer dit korter is, staat dit specifiek aangegeven bij het vakantiepark en het woningtype. Een voorbeeld hiervan is EuroParcs De Biesbosch: hier hebben enkele huisnummers bedden die 1.80m lang zijn.

Je juiste antwoord niet gevonden? Neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum

Telefoon
+32 (0) 14 81 00 98

(gebruikelijke kosten)

Je vraag
Vul het contactformulier inVoor al je vragen
Openingstijden
  • maandag tot en met vrijdag bereikbaar 09:00 uur tot 18:00 uur
  • zaterdag bereikbaar 09:00 uur tot 16:00 uur