Contact en vragen

EuroParcs staat voor je klaar, hoe kunnen we je helpen?

Waar ben je naar opzoek

De vijf meest gestelde vragen

EuroParcs neemt Droomparken over. Wat merk ik hiervan?

Iedere verandering is altijd even wennen. Dat EuroParcs Droomparken overneemt, is gelukkig bijna niet te merken voor jou als gast. Alle uiterlijke zaken die het Droomparken merk droegen, zoals de bewegwijzering, huisnummerbordjes en vlaggen, zullen veranderen in de huisstijl en het logo van EuroParcs. Verder verandert er aan de parken niets. Wel zullen vanaf begin 2022 de hotelservices van Droomparken wegvallen. Denk hierbij aan opgemaakte bedden, badhanddoeken en kleine flacons met doucheproducten.

Hebben jullie mindervalide woningen?

Wij hebben mindervalidewoningen en deze zijn op aanvraag beschikbaar. Op een aantal vakantieparken zijn enkele vakantiehuizen gedeeltelijk aangepast voor mindervaliden. Deze huizen zijn rolstoeltoegankelijk gemaakt en hebben brede deuren en een lage instap bij de douche. Enkele huizen hebben ook een douchezitje en beugels bij het toilet. Op de begane grond zijn twee hoog-laagbedden. Er is geen traplift aanwezig. Daardoor is de eerste verdieping alleen te bereiken met de trap.

Op vakantiepark Brunssummerheide biedt EuroParcs een mindervalidenwoning aan die geschikt is voor 10 personen. Dit vakantiehuis heeft een aangepaste badkamer op de begane grond met o.a. een douchebrancard en op de eerste verdieping vind je nog 2 badkamers. Hulphonden zijn in deze woning toegestaan.

Hoe kan ik extra gasten bij boeken?

Je kunt eenvoudig online extra gasten bijboeken via mijn.europarcs.nl.

Hoe kan ik zien welke woning huisdieren toe laat?

Wanneer je een huisdier toevoegt aan je reisgezelschap tijdens het maken van je boeking, krijg je automatisch alleen de woningen te zien waarin huisdieren zijn toegestaan. Daardoor ben je er zeker van dat je je huisdier(en) gewoon mee kunt nemen naar het park.

Is er (gratis) Wi-Fi?

Ieder vakantiepark van EuroParcs en elke vakantiewoning beschikt over een Wi-Fi verbinding en is gratis te gebruiken. Onze parken liggen wel midden in de natuur, dus houd er rekening mee dat de snelheid en het bereik minder goed kan zijn dan je thuis gewend bent. Heb je problemen met inloggen of vragen over de Wi-Fi verbinding dan kun je altijd contact opnemen met de receptie.

Regel het eenvoudig zelf

In je account heb je de meest recente reservering(en) bij de hand. Bekijk de reserveringsdetails en gegevens van jouw reisgezelschap en voeg eenvoudig extra’s toe aan je boeking.

Login op Mijn EuroParcs

Berlin 0 154961555

Je juiste antwoord niet gevonden? Neem dan contact met ons op

Telefoon
+31 (0)88 070 8090

(gebruikelijke kosten)

Je vraag
Stuur ons een e-mail Voor al je vragen
Openingstijden

Maandag t/m vrijdag van 8.30 - 18.00 uur

Zaterdag en zondag van 10.00 - 16.00 uur